Dòng Nội dung
1
Consumer behavior : Building marketing strategy / David Mothersbaugh, Susan Bardi Kleiser , Delbert Hawkins
McGraw-Hill Education, 2023
823 p.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
2
Khảo sát mô hình dạy học tiếng anh chuyên ngành cho sinh viên khóa 4 ngành quản trị kinh doanh khách sạn nhà hàng, khoa Du lịch, Trường Đại học Khánh Hòa : Đề tài khoa học công nghệ cấp trường / Nguyễn Phương Thúy
Khánh Hòa : Đại học Khánh Hòa, 2022
75tr. ; 30cm.

Cơ sở lý luận và phương pháp luận của quá trình dạy và học tiếng anh; khảo sát mô hình dạy và học tiếng anh chuyên ngành quản trị kinh doanh khách sạn nhà hàng hiện nay
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:7)

3
Market Leader Logistics management : Business english / Adrian Pilbeam, Nina O'Driscoll
Pearson Longman , 2010
96 p.

Logistics Management is designed for use on its own or with the Market Leader series. Ideal for students who need the language of more specialised areas of business English, the book focuses on the reading skills and vocabulary development required for logistics management. Logistics Management includes: - Authentic reading texts from the Financial Times and other sources - A glossary of specialised language - Two 'Check Tests' designed to help assess progress
Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
4
Marketing insights from A to Z : 80 concepts every needs to know / Philip Korler
Wiley, 2003
206 p.

The most renowned figure in the world of marketing offers the new rules to the game for marketing professionals and business leaders alike In Marketing Insights from A to Z, Philip Kotler, one of the undisputed fathers of modern marketing, redefines marketing's fundamental concepts from A to Z, highlighting how business has changed and how marketing must change with it. He predicts that over the next decade marketing techniques will require a complete overhaul. Furthermore, the future of marketing is in company-wide marketing initiatives, not in a reliance on a single marketing department. This concise, stimulating book relays fundamental ideas fast for busy executives and marketing professionals. Marketing Insights from A to Z presents the enlightened and well-informed musings of a true master of the art of marketing based on his distinguished forty-year career in the business. Other topics include branding, experiential advertising, customer relationship management, leadership, marketing ethics, positioning, recession marketing, technology, overall strategy, and much more.
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
5
Ứng dụng Office 365 vào quản lý các công việc chuyên môn tại tổ Quản trị Kinh doanh Lữ hành khoa Du lịch / Phạm Quốc Tuấn
Khánh hòa : Đại học Khánh Hòa, 2019
63tr. ; 27cm.

Cơ sở lý luận quản lý hoạt động bộ môn và bộ công cụ Office 365, đánh giá các yếu tố ảnh hưởng đến việc ứng dụng Office 365 tại bộ môn QTKD Lữ hành Khoa Du lịch, giải pháp nâng cao khả năng ứng dụng Office 365 vào hoạt động quản lý chuyên môn tại bộ môn QTKD Lữ hành Khoa Du lịch
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)